khazanah alam

dianugerahkan untuk kita menikmatinya....perlu dipelajari, diperbaiki dan dipelihara untuk diturunkan buat generasi seterusnya......tentunya kita tidak mahu dipersalahkan oleh generasi akan datang sebagaimana kita cuba menunding jari ke generasi sebelum ini......fikirkanlah.....

Friday 7 June 2013

Minyak Kunyit Hitam






Minyak ini kepunyaan TS kita yang di berikan kepada saya hanyalah 3 titik buat sapu di lengan,rasanya sejuk tapi lama kelamaan terasa panas kalau nak tahu khasiatnya TS kena buka bicara.

Minyak ini memang Minyak Kunyit Hitam Asli.Tapi kata Tuan Karimon…ianya bukan minyak,tapi air…entah lah,nak kata air,dia minyak,nak kata minyak dia macam air !!!.Saya di hadiah kan olih seorang TEMAN,Tapi bukan dari Alam kita….Alam Sebelah Sana…..Aku pun tak tau Alam yang mana !!!dah di beri ambil jer lah….scan scan tak ada IFRIT,bolih lah pakai !!!.

Khasiat minyak ini bermacam macam…penawar racun,santau,tuju,penyakit Kronik..barah,kencing manis..Dll,Bab Gangguan Saitan,sihir manusia,sihir jin,gila ada syaitan dan gila.Kalau tak silap….gigitan ular TAK BOLIH,tapi sengatan serangga bolih !!!.


sumber dari: karimon.wordpress.com